İstənilən genişmiqyaslı layihənin icrası üçün önəmli elementlərdən biri sabitlikdir.

Güclü iqtisadiyyat siyasi, iqtisadi sabitlik və siyasətimizin proqnozlaşdırılması, mümkün qədər çox ölkələr ilə daha yaxın münasibətlərin qurulması ilə yanaşı, bugünkü reallığa gətirib çıxarır.
Orta Dəhliz adlandırılan layihəyə diqqətin artması ilə Cənubi Qafqazda nəqliyyat şəbəkələrinin inkişafı daha aktual və cəlbedici olur.
İkinci Qarabağ müharibəsinin başa çatması ilə yeni nəqliyyat və regional iqtisadi əlaqələrin bərpa olunması imkanları xeyli genişlənib.
Multimodal nəqliyyat marşrutuna Mərkəzi Asiya və Cənubi Qafqazı, Avropa və Çinlə birləşdirən limanları, dəmir yolları və avtomobil
yolları daxildir. Dəhlizin inkişafını təşviq etmək üçün onun xidmət göstərdiyi ölkələr 2017-ci ildə Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutları Assosasiyasını yaradıblar. İnfrastrukturun təkmilləşdirilməsi isə bu ticarət dəhlizinin iqtisadi səmərəliliyini artıraraq əlaqəni yaxşılaşdırmağa və malların daşınmasını sadələşdirməyə davam edir.
Transxəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (və ya Orta Dəhliz) Cənub – Şərqi Asiya və Çindən başlayaraq, Qazaxıstan, Xəzər dənizi, Azərbaycan Gürcüstan və daha sonra Avropa ölkələrinə keçir.
Azərbaycan, Türkiyə və Özbəkistanın yüksək tranzit potensialından daha yaxşı istifadə etmək məqsədilə Beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərinin inkişafı üzrə əməkdaşlığın daha da möhkəmləndirilməsi imkanları müzakirə edilib. Bu xüsusda Transxəzər Beynəlxalq Şərq Qərb Orta Dəhlizinin və bu dəhlizin bir hissəsi kimi Bakı – Tbilisi – Qars dəmiryolunun əhəmiyyəti vurğulanıb.
Son illərdə Azərbaycan Gürcüstan və Türkiyə ilə Özbəkistanın istifadə edə biləcəyi Bakı – Tbilisi – Qars dəmiryolu kimi möhkəm infrastruktu qurmaqla Qafqazın əlaqə imkanlarını artırmaq üzərində işləyir.
Bəzi hesablamalara görə yeni dəhlizdə yük daşınması Qazaxıstandakı Xorqos dəmiryolu vasitəsiylə mövcud olandan 295 km qısa olacaq.
Müharibədən sonra Azərbaycanın regionda təklif etdiyi altılıq platforması məhz Şimal Cənub dəhlizlərinin Azərbaycan üzərində Orta dəhlizə birləşməsi, Cənubi Qafqazda habın yaradılması məqsədinə xidmət edir.
Zəngəzur dəhlizi bu
habda açar rolunu oynayır və Azərbaycan üçün ikinci Qərb qapısıdır. Prezident İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi, Zəngəzur dəhlizi indi Türk dünyasının birləşməsi rolunu oynayacaq. Çünki, Zəngəzurdan keçən nəqliyyat, kommunikasiya, infrastruktur layihələri bütün Türk dünyasını birləşdirəcək.
Eyni zamanda Orta Dəhlizin tərkib hissəsi kimi Azərbaycanın Şərqi Zəngəzur rayonunun Azərbaycanın Naxçıvan Muxtar Respublikası ilə birləşdirilməsi vacib
məsələdir. Bu, qarşıda görüləcək bölgədə yeni nəqliyyat və infrastruktur xəritəsinin formalaşdırıldığını deməyə əsas verir.
Azərbaycanda hava limanları layihələrinin tamamlanması prossesi gedir. Laçın hava limanı hazır olandan sonra, hansı ki, işğaldan azad olunmuş ərazilərdə üçüncü hava limanı olacaq. Azərbaycanda Beynəlxalq hava limanlarının sayı doqquza çatacaq.
Cari ilin iyul ayında Avropa komissiyası ilə təchizatı iki dəfə artırmaq üçün
Anlaşma Memorandumu imzalanıb. Bizim gələcək illərdə istismara verməyi planlaşdırdığımız yeni qaz yataqları və Enerji şirkətimiz olan SOCAR-da ciddi islahatlar aparılıb. Hazırda biz Albaniya hökuməti ilə bu ölkənin qazpaylayıcı şəbəkəsinə sərmayə qoyulması barədə müzakirə aparırıq.
Nərgiz Cəfərova – Bərdə şəhər 2 saylı kitabxananın müdiri